AddThis Social Bookmark Button


ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:48    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ;
Κυρίως στο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα), στα ψάρια, στο ασπράδι του αβγού, στα γαλακτομικά προϊόντα, στα όσπρια και στους ξηρούς καρπούς. Όλα τα ζωικά προϊόντα περιέχουν πλήρεις πρωτεΐνες (με όλα τα βασικά αμινοξέα που δεν μπορεί να κατασκευάσει μόνος του ο οργανισμός). Οι φυτικές τροφές χρειάζονται να συνδυαστούν κατάλληλα, μεταξύ τους ή με ζωικές τροφές, για παράδειγμα αρακάς με ρύζι ή φασόλια με τυρί,  για να «συμπληρωθούν» τα βασικά αμινοξέα που τους λείπουν.

Περισσότερα...
 
ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:47    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Η οστεοπόρωση είναι ασθένεια των οστών που συνδέεται, συνήθως, με την προχωρημένη ηλικία και περισσότερο με τις γυναίκες παρά με τους άντρες.
Όταν το άτομο πάσχει από οστεοπόρωση, η οστική πυκνότητα μειώνεται σε μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα τα οστά να γίνονται πιο εύθραυστα. Αυτή η ευθραυστότητα καθιστά τα οστά πιο επιρρεπή σε κατάγματα που, με τη σειρά τους, επιταχύνουν την διαδικασία της οστεοπόρωσης γιατί το άτομο ακινητοποιείται λόγω του κατάγματος.

Περισσότερα...
 
ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:47    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Αν έχετε κάνει τα «πάντα» για το σώμα σας αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα «τίποτα» κι αν η μόνιμη δικαιολογία σας είναι ότι «δεν έχετε χρόνο», δοκιμάστε κάτι παλιό και δοκιμασμένο. Την κυκλική προπόνηση.

Περισσότερα...
 
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:46    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Άσκοπη επιβάρυνση άρθρωσης σε ακραία θέση: Δεν πρέπει ποτέ να επιβαρύνουμε άσκοπα μία άρθρωση όταν αυτή βρίσκεται στην ακραία θέση, δηλαδή στην τελική τροχιά της κίνησης, γιατί ασκείται αυξημένη επιβάρυνση στον αρθρικό χόνδρο που μπορεί να οδηγήσει στον τραυματισμό ή στο πιο γρήγορο εκφυλισμό του.

Περισσότερα...
 
ΚΡΕΑΤΙΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΙ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:44    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Σημείο προσοχής: Εφαρμογή των παρακάτω πληροφοριών μπορεί να γίνει μόνον με τη σύμφωνη γνώμη και κάτω από τις υποδείξεις εξειδικευμένου ιατρού. Επισήμανση: Τα συμπληρώματα διατροφής ΔΕΝ σας είναι απαραίτητα εάν η διατροφή σας είναι ποιοτικά και ποσοτικά επαρκής.
Η κατανάλωση συμπληρωμάτων κρεατίνης, έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις σε όλον τον αθλητικό κόσμο και σε όλους τους αθλητές.  Ιστορικά οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν τέτοιου είδους συμπληρώματα, θεωρούνται οι Σουηδοί (λόγω του εργοφυσιολόγου Χούλτμαν που ουσιαστικά «ανακάλυψε» την χρήση κρεατίνης ως συμπλήρωμα) και οι  πρώην Ανατολικογερμανοί αθλητές στην δεκαετία του 1960.

 

Περισσότερα...
 


Σελίδα 2 από 4