AddThis Social Bookmark Button


Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:44    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Αναπνοή καλείται η διαδικασία με την οποία ο άνθρωπος παίρνει αέρα/οξυγόνο κι αποβάλλει διοξείδιο του άνθρακα.  
Αναπνευστικές κινήσεις καλούνται το σύνολο των κινήσεων με τις οποίες μπαίνει αέρας στο αναπνευστικό μας σύστημα και βγαίνει έτσι ώστε να γίνεται «ανανέωση» του.
Εισπνοή καλείται η αναπνευστική κίνηση με την οποία «βάζουμε» αέρα και εκπνοή η αναπνευστική κίνηση με την οποία «βγάζουμε» αέρα.
Η εκπνοή γίνεται παθητικά με την επαναφορά των πλευρών και του διαφράγματος στη θέση τους και την ελάττωση του όγκου των πνευμόνων.
Ως σωστή αναπνοή (εισπνοή - εκπνοή) θεωρείται εκείνη κατά την οποία η διαστολή των πνευμόνων συναντά τη μικρότερη αντίσταση και κατά την οποία γίνεται η μεγαλύτερη πρόσληψη όγκου αέρα.

Περισσότερα...
 
ΤΑ 10 ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 10 ΜΕΓΑΛΑ ΟΧΙ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:43    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Το λάθος ή το σωστό στη διατροφή είναι εντελώς υποκειμενικό και κρίνεται πάντα εκ των υστέρων με βάση το αποτέλεσμά του. Δεν υπάρχει κανείς που να μην κάνει λάθη στην διατροφή του και κανείς που να μπορεί να τα αποφύγει. Όλοι όμως μπορούμε να τα περιορίσουμε αν τα εντοπίσουμε έγκαιρα πριν γίνουν συνήθειες και πριν έχουν τραγικά αποτελέσματα : Γνωριστε ποια είναι, ελέγξτε και περιορίστε τα και μην τους επιτρέψετε να σας ελέγχουν αυτά και να καθοδηγούν την πορεία και τη ζωή σας.

Περισσότερα...
 
ΔΙΑΤΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:42    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Μυϊκή διάταση καλείται ο ειδικός χειρισμός / τεχνική / τρόπος με τον οποίο προσπαθούμε να επιμηκύνουμε μια μυϊκή ομάδα με κύριο σκοπό να αποφύγουμε ή να αντιμετωπίσουμε την βράχυνσή της και να διατηρήσουμε την ελαστικότητά της. Η ικανότητα να εκτελούμε σωστές διατάσεις (πλήρους εύρους με απόλυτη ασφάλεια) εξαρτάται από το συνδυασμό τριών, κυρίως, παραγόντων : Της ευκαμψίας (ικανότητα των αρθρώσεων), της ελαστικότητας (ικανότητα των μυών) και της νευρομυϊκής συναρμογής των ανταγωνιστών μυών (νευρομυϊκή ικανότητα).

Περισσότερα...
 
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:40    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

 

1) ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Αντιμετωπίστε σωστά τα περιττά κιλά
Αν το πρόβλημά σας είναι τα περιττά κιλά, φροντίστε να τα χάσετε με «δίαιτα» και γυμναστική. Λέγοντας όμως «δίαιτα» εννοούμε ένα τρόπο διατροφής που να σας ταιριάζει και να μπορεί να γίνει τρόπος ζωής και όχι μία «δίαιτα-αστραπή» με την οποία θα ξεφορτωθείτε γρήγορα κάποια κιλά. Χάνοντας γρήγορα κιλά, το δέρμα σας θα χαλαρώσει, θα χάσετε περισσότερο μυϊκό ιστό και νερό παρά λίπος και τα κιλά ίσως «φύγουν» από εκεί που δεν θέλετε (π.χ. περισσότερα από το στήθος παρά από τους γοφούς). Και φυσικά το αδυνάτισμα με ακραίες δίαιτες δεν εγγυάται τη σταθεροποίηση του καινούργιου σας βάρους αλλά, αντίθετα, αυξάνει τις πιθανότητες να ξαναβάλετε σε σύντομο διάστημα τα χαμένα σας κιλά.

Περισσότερα...
 
О“О™О‘О¤О™ О ОЎО•О О•О™ ОќО‘ О“ОҐОњОќО‘О–ОџОњО‘ОЈО¤О•;
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:38    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

В О¤Ої О±ОЅОёПЃПЋПЂО№ОЅОї ПѓПЋОјО± О­П‡ОµО№ П†П„О№О±П‡П„ОµОЇ ОіО№О± ОЅО± П‡ПЃО·ПѓО№ОјОїПЂОїО№ОµОЇП„О±О№. Оџ,П„О№ ОґОµОЅ П‡ПЃО·ПѓО№ОјОїПЂОїО№ОµОЇП„О±О№, О® ОґОµОЅ П‡ПЃО·ПѓО№ОјОїПЂОїО№ОµОЇП„О±О№ ПѓП‰ПѓП„О¬, ОєО¬ПЂОїО№О± ПѓП„О№ОіОјО® О±ОґП…ОЅО±П„ОµОЇ ОЅО± О±ОЅП„О±ПЂОїОєПЃО№ОёОµОЇ ПѓП„Ої О­ПЃОіОї ОіО№О± П„Ої ОїПЂОїОЇОї П†П„О№О¬П‡П„О·ОєОµ, П†ОёОµОЇПЃОµП„О±О№, ПЂО±ПЃО±ОєОјО¬О¶ОµО№ ОєО±О№, О±ПЃОіО¬ О® ОіПЃО®ОіОїПЃО±, ПЂО­П†П„ОµО№ ПѓОµ О±П‡ПЃО·ПѓП„ОЇО±.
Περισσότερα...
 
Περισσότερα Άρθρα...


Σελίδα 3 από 4